V úterý 14. března se ve třídě 7. C uskutečnila dvojjazyčná hodina – němčináři i ruštináři se sešli v jedné třídě a připravili si pro sebe navzájem ukázku toho, co už se za pár měsíců stihli v jazycích naučit. A nejen že se sami předvedli, ale hlavně zapojovali do aktivit žáky druhého jazyka, aby si všichni vyzkoušeli něco nového. Tak například němčináři učili ruštináře krátké jazykolamy nebo básničku na zapamatování číslovek, ruštináři pak představili spolužákům „neznámé písmo“ azbuku a naučili je, jak pozdravit a představit se.

Hodina to byla opravdu zábavná a akční, protože v roli učitelů se vystřídali všichni žáci a zároveň všichni plnili připravené úkoly. Ostatně ohlasy samotných dětí mluví za vše:

„Byl to dobrý nápad, některé věci mě hodně pobavily.“

„Společná hodina mě bavila, byla sranda, když druhá skupina vyslovovala legračně čísla nebo slova.“

 „Němčina vypadá zajímavě, v budoucnu bych se ji chtěla naučit.“

„Obdivuji skupinu ruštinářů, já osobně bych se asi azbuku nenaučila.“

„Jsem rád, že se mi povedl náš přednes. Byla to moc fajn akce.“

                                                                               Vyučující jazyků Jana Sabová a Pavla Ambróšová

Nahoru ↑